Bild på kokboken Vegansk vardagsmat eatclean av Yvonne Hedberg.
Erbjudanden,  Kokböcker

Min nya kokbok ”Vegansk vardagsmat – eat clean”

Nu kan man äntligen förbeställa min nya kokbok ”Vegansk vardagsmat – eat clean” som innehåller lättlagade veganska (växtbaserade) och glutenfria recept för hela dagen.

Beställ kokboken Vegansk vardagsmat – eat clean redan nu

Villkor:

1. Fyll i namn, adress, e-post, val av bok och antal böcker i formuläret nedan.
Kryssa sedan i ”Jag godkänner villkoren” och tryck på ”Skicka” knappen.

2. Swisha
359 kr för 1 bok,
579 kr för 2 böcker eller
699 kr för 3 böcker
(FRI FRAKT INOM SVERIGE).

Swish nummer 0766524096

eller betala in på Swedbank kontonummer
8327-9 924 665 816-6
(ange fullständigt namn som meddelande).

3. Boken/böckerna postas ut i mitten på oktober.

Maila info@healthcreator.se om ni vill beställa från utlandet eller
har frågor om att beställa ett större antal böcker än angivet.
 

För och efternamn: (obligatorisk)

Din adress: (obligatorisk)

Din epost: (obligatorisk)

Val av bok: (obligatorisk)
1 ex av Vegansk vardagsmat - eat clean för 359 kr (FRI FRAKT) (förskottsbetalas direkt vid beställning och postas ut i höst)2 ex av Vegansk vardagsmat - eat clean för 579 kr (FRI FRAKT) (förskottsbetalas direkt vid beställning och postas ut i höst)3 ex av Vegansk vardagsmat - eat clean för 699 kr (FRI FRAKT) (förskottsbetalas direkt vid beställning och postas ut i höst)

Antal böcker: (obligatorisk)

Jag godkänner villkoren ovan: (obligatorisk)

Veganskt, glutenfritt, eat clean och utan vitt socker

Alla recept i boken är fria från animalier, gluten och vitt socker.

Eat clean innebär i korta drag att man använder rena råvaror i så stor utsträckning som möjligt, dvs att man lagar maten från grunden och äter mycket grönsaker med olika färger. Man undviker onödiga tillsatser och blir samtidigt en mer medveten konsument.

Man fokuserar på att äta mestadels långsamma kolhydrater, proteiner och nyttiga fetter och kombinerar detta på ett bra sätt vid varje måltid. Man varierar maten med olika typer av proteiner och kolhydrater och köper gärna ekologiskt. Denna typ av kosthållning kan leda till (vara en viktig ingrediens för) ett bättre immunförsvar, piggare och gladare humör, lugnare mage och en bättre hy.

Protein finns i den mesta maten vi äter och det växtbaserade proteinet hittar man i större mängder bland annat i linser, bönor, ärtor, havre, quinoa, broccoli osv.

Receptkategorier:

  • Frukost, smoothies och bröd
  • Sallader, pannkakor och soppor
  • Luncher och middagar
  • Röror, ost, sylt och dryck
  • Fika, glass och efterrätter

Boken innehåller förutom alla goda recept ett avsnitt om näringslära, tips på meditations- och träningsövningar samt ett utvecklande avsnitt om den universella attraktionslagen och hur man kan lyckas med att attrahera in mer av det man vill ha in i sitt liv. (jag skrev även om detta i min första kokbok ”Skapa din hälsa”.