Träningsresa – Training Camp Grekland med Sabina Dufberg och tips på den ultimata träningsguiden

Nu har reseplanerna styrts upp lite och nästkommande resa går till Grekland och det blir inget mindre än en Träningsresa – Training Camp Grekland med Sabina Dufberg och Go Active. Sabina Dufberg är bland mycket annat tränare i TV programmet Biggest Loser Sverige.

Jag tipsar er även om den ultimata träningsguiden. 🙂

Träningsresa – Training Camp Grekland med Sabina Dufberg och tips på den ultimata träningsguiden

Resan Training Camp med Sabina Dufberg och Go Active beskrivs bland annat såhär:

”Vi blandar utmaning, glädje och svett med den fantastiska och hälsosamma grekiska maten och mellan passen njuter vi av stranden, solen och värmen. Resan är verkligen för alla – nybörjare som van motionär.

Träningspassen äger rum utomhus och kommer att vara mycket varierade. Genomgående är det effektiv träning som ska ge resultat redan på plats. Det kan vara cirkelpass på stranden eller crossfit på grönområden intill hotellet. Det kommer att vara 2-3 träningspass per dag och dessutom kommer Sabina att hålla i föreläsningar på temat hälsa, välmående och träning.”

Känner mig verkligen taggad för att åka på denna resa, ska bli jättekul!

Den ultimata träningsguiden

Idag körde jag ett av Sabinas alla pass ur hennes bok Snygg och stark som går att köpa på Adlibris via länken:
Snygg och stark av Sabina Dufberg

Boken innehåller jättemånga bra pass som man kan köra hemma eller ute i naturen! Många bilder och väldigt bra och enkla förklaringar av alla övningar!

Snygg och starkt av Sabina Dufberg – Den ultimata träningsguiden

Snygg och stark av Sabina Dufberg
Snygg och stark

Den bästa träningen är den som blir av! är något som träningscoachen Sabina Dufberg ofta säger till sina kunder. Boken är upplagd med övningar för både kondition, styrka och stabilitet som en helhetsträning för hela kroppen.

Snygg och stark av Sabina Dufberg

Sugen på fler träningstips?

April-utmaningen – 10-20-30 – Superkorta intervaller
April utmaningen - 10 - 20 - 30 - intervallträning

.